Föreningen

SNÖ!!!!!!

Jag tror inte att alla vet om det. Men det finns en förening som bara visar sig när det har kommit snö.

Vaknade kl 05,45 och tittade ut...... SNÖ
Redan då visste jag att föreningen skulle va ute på våra vägar.. OK va e det för en förening då?
JO Dom har sina bilar stående i sitt garage alla dagar på året. Förutom när det har kommit snö.
För alla snöiga dagar sätter de sig bakom ratten .. Ja jag skulle tippa redan vid 03,20.
Och då kommer den stora frågan: VARFÖR.
JO. dom styr vant sina bilar ut på dom mest trafikerade vägarna.
I mitt fall E6:an. Väl ute där gasar dom upp i den respektabla hastigheten av 65 km i timmen, läger sig i vänster fil.
Därefter betraktar dom filen som sin. Å inte fan flyttar dom sig när det kommer bilar som helst av allt i  hela världen skulle vilja komma förbi. NEJ NEJ.. dom ligger kvar och tröskar i sin vänsterfil. Vilka jävla idioter.  Och jag skulle tro att dom har fått något slags förenings bidrag av staten. För det e klart att dom ska ha en lokal som dom kan träffas i på kvällarna. Så dom kan sitta och skryta med hur lång kö dom hadde  efter sig under dagens bravader.

MEN FÖR FAN kör dom inte bil i vanliga fall behöver dom väll för fan inte köra när det e som värst

Finns bara ett ord  för medlemarna i denna förening IDIOTER




Passa er så här ser dom ut

Maddan önskar er alla en god


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0