Humor I vardagen....

Tänk att så små saker kan roa en i vardagen.

Tex denna man som jag arbetar med nu. Han är från Turkiet uppvuxen i tyskland, bor i Landrkruna och jobbar i Båstad.

Härligt..

Mina damer och småpojakar får jag pressentera HUSSEIN..



Exempel 2:  Boris ( min kära svärfar )  ska löpa kattsand. Vilken köper Boris. 

1 Den vanliga påsen som det står kattsand på... Nej

2 Den som han brukar se på tv som reklam... Nej 

3 Den som är billigast... Nej 

4 Den som är bäst... Nej 

Boris val blev denna... Humor i vardagen...



Exempel 3.  Humor på hög nivå e nog fan att jag och Sundet e ute och springer typa var dag. 
Så här såg vi ut idag efter berget.  

  
Här skulle vi kunna ha sett ett kort på Sundet i bara badmössa. Men Sundet visade oanade karafter och brottade ner mig och raderade kortet ... svin .

Tach å hej vårtgårdspastej.  ( eller som hampus hade sagt vårtgårdapastej ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0