Var tog dagen som man skulle fånga vägen....

Jag Gick upp 13:30 när Sundet kom hit för vi skulle simma lite.

Maddan gick upp 05:30 ( tror jag  )

Kom på att jag ville ha simmgalsögon. så då köpte jag det för jag köper vad jag vill.

Sen kom jag hem och åt lite. de va min dag...


Undrar bara en sak.   När jag kom hem ringde jag till DHL för att dom har lite saker som e till mitt nya kök.
Jag fick prata med en dam som nog har typ 3 dagar kvar till pennsionoirgn. Hon va så satans sur så om man skulle likna henne vid godis så skulle de bli mycket. Till saken, mitt i en mening som tanten sa bara kunde jag inte höra va hon sa ??? Ja tror hon sa typ brändostsmargarinsslev men de kan vara nått annat med. Men iallafal efter att jag frågat 3 ggr vad hon sa fick jag ett av dom "bästa" svaren jag fått i mitt liv.. "Vill du jag ska sjunga hör du bättre då.... " Och det ända jag fick framm ur min bajsmun va... Nej de ska nog inte behövas.   SATAN jag tror fan jag har kommigt på 3000 bättre saker att säga i efterhand SATAN. Varför sa jag inte bara typ.. Ja vill du. Eller, kan så sura tanter sjunga, Kan du sjunga på gammelsvenska gärna i kör med Edward Persson. Eller bara typ kan valrossar sjunga ( antog att hon va fet och ful. ) Hur fan ska man komma på något bra att säga i rätt tillfälle.  

 Ja ja i morgon ska jag åka dit och slå henne i fia med knuff.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahhahahah

2009-02-02 @ 20:06:47
Postat av: Putte

Vaxpropp?

2009-02-03 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0