MSN e bra....

andreas säger:

hallå

lennart säger:

hej hej

andreas säger:

vad ska vi göra

lennart säger:

lutar åt filmkväll hoss handahl . du jag maddan svante

andreas säger:

detta e maddan. du e cp
vem e handahl

lennart säger:

e du hoss nee

andreas säger:

svar ja

lennart säger:

jag som e så orolig

trodde du drunknat i smör

andreas säger:

kan man inte

lennart säger:

martin handhal

andreas säger:

din chef?

lennart säger:

ja

om ni vill

andreas säger:

vad gör larsson ikväll då

lennart säger:

träffa nån annica persson. vet inte vam de e

andreas säger:

konstigt

lennart säger:

någon ny flamma kanske

andreas säger:

kanske

lennart säger:

vad vill ni göra

andreas säger:

äta dej

lennart säger:

igen

andreas säger:

nee e hungrig

lennart säger:

jag har pricic satt i mig 12 bitar rå fisk

andreas säger:

e spisen paj

lennart säger:

sussi

andreas säger:

e hon död nu

lennart säger:

nej hon i min mage och knypplar

andreas säger:

skit på dej

lennart säger:

tack

jag ringer om 10 min


Kommentarer
Postat av: Sofia

ok nu vill jag veta vem den här Annica är, är hon påhittad eller? Hon har ju lagt till mig och Putte på msn!

2009-02-01 @ 10:22:15
Postat av: Anonym

det vill jag med veta

2009-02-01 @ 15:29:23
Postat av: Hannes

det är heiners kvinnliga sida som skapat ett e:post konto och utger sej för att vara en singel... haha heiner du är påkommen

2009-02-01 @ 23:10:27
Postat av: Hannes

singel tjej skulle det va

2009-02-01 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0